Koszty wysyłki

Przesyłki krajowe

Paczkomat InPost (przedpłata) – 9,00zł
Kurier DPD (przedpłata) – 14.00zł
Kurier DPD (pobranie) – 19.00zł
Paczka Pocztowa polecona (przedpłata) – 10.00zł
od 99zł darmowa dostawa kurierem DPD!

Przesyłki zagraniczne

Uwaga: z uwagi na stan pandemii COVID-19 czas dostawy przesyłek może się wydłużyć niezależnie od nas.
Uwaga: Poniższe ceny dostawy zagranicznej są ustalane przed dostawcę, ulegają zmianom i nie mamy na nie wpływu. 

PRZESYŁKI KURIERSKIE:

Irlandia
UPS: 90,-
GLS: 100,-
DPD: 100,-

Niemcy
UPS: 70,-
GLS: 50,-
DPD: 60,-

Hiszpania
UPS: 85,-
GLS: 80,-
DPD: 100,-

Wielka Brytania
UPS: 85,-
GLS: 60,-
DPD: 70,-

Włochy
UPS: 85,-
GLS: 65,-
DPD: 105,-

Szwecja
UPS: 85,-
GLS: 90,-
DPD: 115,-

Holandia
UPS: 80,-
GLS: 50,-
DPD: 75,-

POCZTA POLSKA:

Strefa 10 – 62zł
(m.in. Austria, Dania, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Szwecja, Ukraina)

Strefa 11 – 62zł
(m.in. Belgia, Białoruś, Finlandia, Norwegia, Portugalia, Rosja, Szwajcaria, Węgry, Wielka Brytania, Irlandia Północna, Włochy)

Strefa 12 – 35zł
(Czechy, Słowacja)

Strefa 13 – 58zł
(Niemcy)

Strefa 20 – 63zł
(Ameryka Północna)

WYMIANA TOWARU

Zawsze zgadzamy się na wymianę pod warunkiem, że nie upłynęło 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie naszej przesyłki. Ponadto wymieniamy jedynie produkty ze standardowej oferty – produkty spersonalizowane nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Wymieniany produkt w żadnym wypadku nie może też posiadać żadnych śladów użytkowania – łatwo możemy to sprawdzić!
Procedura wymiany:
  1. Zapakuj ponownie towar, dołącz wypełniony formularz (do pobrania tutaj) oraz paragon/fakturę VAT.
  2. Poinformuj nas o planowanej wymianie na sklep@dogcessories.pl
  3. Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 72-200 Nowogard.
W ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego towaru, nowy zostanie przez nas wysłany Kurierem DPD za pobraniem. Pobranie będzie uwzględniało różnice w cenie wymienianych produktów + stałą opłatę za kuriera – 19zł.

ZWROT TOWARU

Do potencjalnego zwrotu kwalifikują się produkty ze standardowej oferty – nie przyjmujemy zwrotów towarów spersonalizowanych.Na decyzję o zwrocie towaru masz 14 dni od odebrania paczki. Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania!
Procedura zwrotu:
  1. Zapakuj ponownie towar
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  3. Powiadom nas o nadchodzącej przesyłce na adres sklep@dogcessories.pl.
  4. Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 72-200 Nowogard
W ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru, przelejemy koszt zamówienia na wskazane konto. WAŻNE: Każdy zwrot pieniędzy za rezygnację z towaru będzie pomniejszany o koszt wysyłki (15zł), nawet jeśli towar przekroczył próg darmowej dostawy!

REKLAMACJE TOWARÓW WADLIWYCH

Uwaga: Wciąż udoskonalamy nasze produkty i może się zdarzyć, że produkt który utrzymasz będzie się odrobinę różnił od tego, który widziałeś na zdjęciu. Radzimy zatem każde zastrzeżenie odnośnie potencjalnej wady wpierw z nami skonsultować – wada może okazać się wyłącznie zaletą ;-)

Procedura reklamacji:
  1. Ponownie zapakuj reklamowany produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj) oraz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
  2. Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 2-200 Nowogard. Uwaga: nie odbieramy przesyłek za pobraniem!
  3. Poinformuj nas o przesyłce poprzez wiadomość e-mail na sklep@dogcessories.pl
  4. Każda reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procedury reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie Sklepu Dogcessories.
  5. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i indywidualnie ustalamy zakres działania.

Uwaga: Gwarancja producenta na nasze produkty to 3 LATA. W przypadku smyczy IDEALEASH jest ona określana szczególnie precyzyjnie:
– reklamacja produktu przegryzionego jest rozpatrywana jedynie gdy uszkodzony jest odcinek pokryty osłoną/amortyzatorem.
Nie odpowiadamy za sytuację, gdy:

  • pies w chwili nieuwagi właściciela złapie w szczęki nieosłoniętą linę i ją uszkodzi.  Taka sytuacja może spotkać każde akcesorium zostawione psu bez nadzoru, taka natura naszych czworonogów!
  • Klient przez przypadek lub świadomie nieostrożnie chwyci za sprężynę będącą podstawą działania amortyzatora i ją uszkodzi. 

GWARANCJA PRODUCENTA

Reklamacje dotyczące gwarancji producenta można zgłaszać poprzez podany wyżej poprawnie wypełniony Formularz.

Należy wypełnić w tym celu formularz reklamacyjny zamieszczony powyżej. W przeciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

UWAGA: Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysyłanych za pobraniem. Wszelkie sposoby / koszty dostarczenia produktów reklamowanych należy wcześniej ustalić z obsługą Sklepu!

Pies podróżnik w walizce