WYMIANA TOWARU
- Zapakuj ponownie towar, dołącz wypełniony formularz (DO POBRANIA TUTAJ)
- Poinformuj nas o planowanej wymianie na sklep@dogcessories.pl i załącz w przesyłce dane wysyłkowe do zwrotu
- Wyślij przesyłkę na adres: FUREVER AKCESORIA ul. Wojska Polskiego 3/9, 72–200 Nowogard
ZWROT TOWARU
- Zapakuj ponownie towar
- Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru (DO POBRANIA TUTAJ)
- Powiadom nas o nadchodzącej przesyłce na adres sklep@dogcessories.pl.
- Wyślij przesyłkę na adres: FUREVER AKCESORIA ul. Wojska Polskiego 3/9, 72–200 Nowogard. W przesyłce załącz dane do zwrotu!
- Elementy zestawów nabytych w promocyjnej cenie przyjmujemy do zwrotu jedynie w kwocie udzielonego rabatu.
REKLAMACJE, GWARANCJA
Gwarancja na nasze akcesoria wynosi 2 lata.
Gwarancji NIE PODLEGAJĄ produkty które Klient użytkował niezgodnie z ich zadeklarowanym przeznaczeniem, mają uszkodzenia mechaniczne lub się zużyły. Zgodnie z tym, z reklamacji wyłączone są:
- Zmiana koloru okuć — odpryskiwanie lakieru, rdzewienie (przy elementach przy których jasno nie jest określone że są NIERDZEWNE), ciemnienie mosiężnych elementów
- Przetarć liny oraz ścieranie się powłoki BioThane wskutek stałej eksploatacji, np. poprzez stały kontakt z podłożem, etc.
- Strzępienie liny z której wykonujemy nasze smycze to naturalny proces zużycia materiału i nie ma nic wspólnego z jego pierwotną wytrzymałością.
- Wszelkie uszkodzenia mechaniczne wskutek użytkowania produktu, naturalne zużycie, zabrudzenia
- W przypadku smyczy IDEALEASH:
- chwytanie ręką za amortyzator
- przegryzienie smyczy NAD osłoną przed przegryzieniem. Rozpatrujemy reklamacje JEDYNIE gdy smycz jest przegryziona POD osłoną!
- użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem (np. jako smyczy rowerowej)
- zostawienie psu smyczy bez nadzoru (co może skutkować przegryzieniem NAD osłoną)
- W przypadku pozostałych akcesoriów (przede wszystkim zabawek, szarpaków):
— uszkodzenia wynikłe z pozostawienia akcesoriów psów bez nadzoru - Ponadto NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI za źle dobrane rozmiary akcesoriów w stosunku do wagi i siły psa! Procedura wymiany została objaśniona powyżej.
Reklamacje zgłaszamy bezpośrednio na adres mailowy sklep@dogcessories.pl, przedstawiając zdjęcia potwierdzające usterkę. W dużej liczbie przypadków niezbędnym będzie przesłanie nam produktu do ekspertyzy. Bez obaw — jeśli Twoja reklamacja jest słuszna, zwrócimy Ci koszt przesyłki!
Niestety, wielu Klientów przesyła nam przegryzione smycze twierdząc że lina “sama się uszkodziła”, ale widzieliśmy ich już tyle że potrafimy rozpoznać gdzie udział miały psie zęby :) Niestety, przez takie sytuacje ekspertyza nawet tych uzasadnionych reklamacji jest niezbędna.
Produkty wysłany do naprawy musi być czysty! Dbając o higienę pracy naszych pracowników nie naprawiamy produktów, które nie zostały wcześniej wyczyszczone. Klient, który odeśle do nas brudny produkt naraża się na naliczenie dodatkowych kosztów odsyłki produktu bez dokonania naprawy. Dbajmy wspólnie o swoje bezpieczeństwo.
Reklamacje oraz zlecenia napraw wraz ze zdjęciami uszkodzeń prosimy kierować na adres sklep@dogcessories.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym musi zostać zawarta informacja w jakich okolicznościach powstało uszkodzenie i kiedy zostało wykryte.
W przeciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
UWAGA: Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysyłanych za pobraniem. Wszelkie sposoby / koszty dostarczenia produktów reklamowanych należy wcześniej ustalić z obsługą Sklepu!