Gwarancja, wymiana, zwroty

WYMIANA TOWARU

Zawsze zga­dza­my się na wymia­nę pod warun­kiem, że nie upły­nę­ło 14 dni od momen­tu ode­bra­nia przez Cie­bie naszej prze­sył­ki. Ponad­to wymie­nia­my jedy­nie pro­duk­ty ze stan­dar­do­wej ofer­ty — pro­duk­ty sper­so­na­li­zo­wa­ne nie pod­le­ga­ją wymia­nie ani zwro­to­wi. Wymie­nia­ny pro­dukt w żad­nym wypad­ku nie może też posia­dać żad­nych śla­dów użyt­ko­wa­nia — łatwo może­my to spraw­dzić!
Pro­ce­du­ra wymia­ny:
  1. Zapa­kuj ponow­nie towar, dołącz wypeł­nio­ny for­mu­larz (DO POBRANIA TUTAJ)
  2. Poin­for­muj nas o pla­no­wa­nej wymia­nie na sklep@dogcessories.pl i załącz w prze­sył­ce dane wysył­ko­we do zwro­tu
  3. Wyślij prze­sył­kę na adres: FUREVER AKCESORIA ul. Woj­ska Pol­skie­go 3/9, 72–200 Nowo­gard
W cią­gu 7 dni od otrzy­ma­nia zwra­ca­ne­go towa­ru, nada­my prze­sył­kę. 

ZWROT TOWARU

Do poten­cjal­ne­go zwro­tu kwa­li­fi­ku­ją się pro­duk­ty ze stan­dar­do­wej ofer­ty — nie przyj­mu­je­my zwro­tów towa­rów sper­so­na­li­zo­wa­nych.Na decy­zję o zwro­cie towa­ru masz 14 dni od ode­bra­nia pacz­ki. Zwra­ca­ny pro­dukt nie może posia­dać śla­dów użyt­ko­wa­nia!
Pro­ce­du­ra zwro­tu:
  1. Zapa­kuj ponow­nie towar
  2. Do prze­sył­ki dołącz wypeł­nio­ny for­mu­larz zwro­tu towa­ru (DO POBRANIA TUTAJ)
  3. Powia­dom nas o nad­cho­dzą­cej prze­sył­ce na adres sklep@dogcessories.pl.
  4. Wyślij prze­sył­kę na adres: FUREVER AKCESORIA ul. Woj­ska Pol­skie­go 3/9, 72–200 Nowo­gard. W prze­sył­ce załącz dane do zwro­tu!
  5. Ele­men­ty zesta­wów naby­tych w pro­mo­cyj­nej cenie przyj­mu­je­my do zwro­tu jedy­nie w kwo­cie udzie­lo­ne­go raba­tu.
W cią­gu 14 dni od otrzy­ma­nia zwra­ca­ne­go towa­ru, prze­le­je­my koszt zamó­wie­nia na wska­za­ne kon­to. 

REKLAMACJE, GWARANCJA

Gwa­ran­cja na nasze akce­so­ria wyno­si 2 lata.

Gwa­ran­cji NIE PODLEGAJĄ pro­duk­ty któ­re Klient użyt­ko­wał nie­zgod­nie z ich zade­kla­ro­wa­nym prze­zna­cze­niem, mają uszko­dze­nia mecha­nicz­ne lub się zuży­ły. Zgod­nie z tym, z rekla­ma­cji wyłą­czo­ne są:

  1. Zmia­na kolo­ru okuć — odpry­ski­wa­nie lakie­ru, rdze­wie­nie (przy ele­men­tach przy któ­rych jasno nie jest okre­ślo­ne że są NIERDZEWNE), ciem­nie­nie mosięż­nych ele­men­tów
  2. Prze­tarć liny oraz ście­ra­nie się powło­ki Bio­Tha­ne wsku­tek sta­łej eks­plo­ata­cji, np. poprzez sta­ły kon­takt z pod­ło­żem, etc.
  3. Strzę­pie­nie liny z któ­rej wyko­nu­je­my nasze smy­cze to natu­ral­ny pro­ces zuży­cia mate­ria­łu i nie ma nic wspól­ne­go z jego pier­wot­ną wytrzy­ma­ło­ścią.
  4. Wszel­kie uszko­dze­nia mecha­nicz­ne wsku­tek użyt­ko­wa­nia pro­duk­tu, natu­ral­ne zuży­cie, zabru­dze­nia
  5. W przy­pad­ku smy­czy IDEALEASH:
    • chwy­ta­nie ręką za amor­ty­za­tor
    • prze­gry­zie­nie smy­czy NAD osło­ną przed prze­gry­zie­niem. Roz­pa­tru­je­my rekla­ma­cje JEDYNIE gdy smycz jest prze­gry­zio­na POD osło­ną!
    • użyt­ko­wa­nie nie­zgod­ne z prze­zna­cze­niem (np. jako smy­czy rowe­ro­wej)
    • zosta­wie­nie psu smy­czy bez nad­zo­ru (co może skut­ko­wać prze­gry­zie­niem NAD osło­ną)
    • W przy­pad­ku pozo­sta­łych akce­so­riów (przede wszyst­kim zaba­wek, szar­pa­ków):
      — uszko­dze­nia wyni­kłe z pozo­sta­wie­nia akce­so­riów psów bez nad­zo­ru
    • Ponad­to NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI za źle dobra­ne roz­mia­ry akce­so­riów w sto­sun­ku do wagi i siły psa! Pro­ce­du­ra wymia­ny zosta­ła obja­śnio­na powy­żej.

Rekla­ma­cje zgła­sza­my bez­po­śred­nio na adres mailo­wy sklep@dogcessories.pl, przed­sta­wia­jąc zdję­cia potwier­dza­ją­ce uster­kę. W dużej licz­bie przy­pad­ków nie­zbęd­nym będzie prze­sła­nie nam pro­duk­tu do eks­per­ty­zy. Bez obaw — jeśli Two­ja rekla­ma­cja jest słusz­na, zwró­ci­my Ci koszt prze­sył­ki!

Nie­ste­ty, wie­lu Klien­tów prze­sy­ła nam prze­gry­zio­ne smy­cze twier­dząc że lina “sama się uszko­dzi­ła”, ale widzie­li­śmy ich już tyle że potra­fi­my roz­po­znać gdzie udział mia­ły psie zęby :) Nie­ste­ty, przez takie sytu­acje eks­per­ty­za nawet tych uza­sad­nio­nych rekla­ma­cji jest nie­zbęd­na.

Pro­duk­ty wysła­ny do napra­wy musi być czy­sty! Dba­jąc o higie­nę pra­cy naszych pra­cow­ni­ków nie napra­wia­my pro­duk­tów, któ­re nie zosta­ły wcze­śniej wyczysz­czo­ne. Klient, któ­ry ode­śle do nas brud­ny pro­dukt nara­ża się na nali­cze­nie dodat­ko­wych kosz­tów odsył­ki pro­duk­tu bez doko­na­nia napra­wy. Dbaj­my wspól­nie o swo­je bez­pie­czeń­stwo.

Rekla­ma­cje oraz zle­ce­nia napraw wraz ze zdję­cia­mi uszko­dzeń pro­si­my kie­ro­wać na adres sklep@dogcessories.pl W zgło­sze­niu rekla­ma­cyj­nym musi zostać zawar­ta infor­ma­cja w jakich oko­licz­no­ściach powsta­ło uszko­dze­nie i kie­dy zosta­ło wykry­te.

W prze­cią­gu 14 dni robo­czych od zgło­sze­nia rekla­ma­cji obsłu­ga skle­pu skon­tak­tu­je się w celu usta­le­nia dal­sze­go toku postę­po­wa­nia.

UWAGA: Nie odbie­ra­my prze­sy­łek rekla­ma­cyj­nych wysy­ła­nych za pobra­niem. Wszel­kie spo­so­by / kosz­ty dostar­cze­nia pro­duk­tów rekla­mo­wa­nych nale­ży wcze­śniej usta­lić z obsłu­gą Skle­pu!